La cafea

Astazi este o zi speciala deoarece am avut prilejul de a cunoaste doua bloggerite foarte de treaba: homemadebyelena si aguritza. Am discutat despre evenimentul organizat de ele si anume intalnirea bloggerilor din Constanta. Este un eveniment foarte interesant si cu siguranta va fi un adevarat succes. Vor participa bloggeri si persoane importante care ne vor vorbi despre diferite subiecte. De asemenea l-am cunoscut pe PR-ul homemadebyelena care mi-a dat niste idei super pentru blogul meu de care sigur ma voi folosi. Ne-am intalnit la Bourbon unde ne-am savurat cafeluta si am vorbit ore intregi. Fetele m-au incurajat si asta mi-a dat foarte multa incredere. M-am simtiti extraordinar de bine si abia astept sa aiba loc evenimentul pe care ele il pregatesc cu atat drag!

aguelemada

Un gând despre &8222;La cafea&8221;

Lasă un răspuns

