Cum sa dormi cateva ore bune fara sa te deranjeze cineva

M-am gandit azi sa va povestesc ce am facut intr-una din serile trecute. Rudele mele s-au hotarat ca ar fi frumos sa mergem la balet. Zis si facut. Nu sunt anti balet dar a fost o experienta pe care nu mi-as dori sa o repet. Pe langa faptul ca a durat foarte mult, probabil daca era mai scurt nu m-as fi plictisit asa tare, am mai si vazut niste baietei in colantei care zburdau frumos etalandu-si muschii fesieri. Nu stiu cat de invechite sunt ideile din capul meu dar eu de mic copil am auzit despre fetite balerine, in nici un caz baietei. Oare nu sunt atatea activitati pe care un baiat ar putea sa le faca decat aceea de a fi balerin. Serios acum… Baieti balerini si fete fotbaliste si campioane la box. Ne mai miram de ce isi schimba orientarile sexuale. Pai se obisnuieste baietelul cu colanteii si dupa lectiile de balet nu o sa mai vrea sa ii dea jos pentru ca ajunge si el la un moment dat sa creada ca ii sta fain in ei. Si daca tot ii place cum ii vin colantei ar putea sa isi faca un coc frumos de balerina si de ce nu peste cariva ani de balet si o operatie de schimbare de sex. Dar acesta e un subiect pe care il voi dezbate in amanunt alta data cand o sa fiu si mai suparata, nu de alta dar am sa imi canalizez toata supararea in a scrie despre oamenii care fac aceste lucruri. Astazi am fost doar un pic suparata deoarece mi se stricase telefonul,de asta mi s-a pus pata pe acel balet plictisitor la care a trebuit sa asist vreo 3 ore jumate. Nu zic ca nu e frumos, e chiar misto sa mergi cu familia la balet, opera etc, doar sa nu stai prea mult. Ca na, ce e mult strica. Asa am auzit :)) Va pup si nu uitati sa mergeti la balet :))

IMG_2193

Lasă un răspuns

