Sunt celebru, scoate-mă de aici!

Noua emisiune de la Pro Tv pare că este un adevărat succes. Nu înțeleg de ce? Parcă vedetele erau in junglă… Ăla in schimb pare un loc incredibil de fals. Mihai Bobonete, unul din prezentatori, este chiar amuzant dar Cabral ?! Parcă mai ieri prezenta știri pentru gospodine impreună cu Solcanu si acum face pe durul, plus ca niciodată nu mi-au placut glumele lui expirate.

Vedetele: cu cine să incep? Poate cu doamna antrenoare a vedetelor, Luminița Nicolescu. Habar nu am cine e, nu am auzit de ea până acum. Dar e celebră. 
Andreea Moldovan– curios faptul că e printre puținii concurenți de la MasterChef despre care se mai aude ceva. Ce inseamnă să arăți bine. Oare de ce nu l-au chemat in junglă pe tipul chel si gras care facea omleta cea mai bună(e doar un exemplu fictiv, dar intelegeți unde bat)?
Gabi Jugaru– pe bune? Uitasem că exista. Nu serios acum, era cineva curios să il vadă? Că eu sigur NU!

Elena Lasconi– probabil vroia concediu. Nu știu,nu mă uit la știri și habar nu am nimic despre ea.
Ruby– ce e jungla fară niște miorlăieli și schimonoseli? Vai fată ce domnisoară sensibilă ești! Doar ce am privit-o cum băga in ea doi cârnați.

Elena Merișoreanu– hahaha. Mișto sprâncene. Totuși nu prea e corect căci ea cică nu prea participă la probe din motive medicale. Păi dacă ai probleme medicale stai mândruța acasă, n-ai ce căuta in „junglă”.

Gina Pistol– mă de ea chiar imi place, e una din vedetele pentru care mă mai uit din când in când la emisiune.

Dorian Popa– sunt foarte rare cadrele când nu apare la bustul gol. Adică te-am vazut de câteva ori, acum poți să te acoperi poate ți-o fi si ție friguț.

 

Cătălin Moroșanu– cred ca e foarte infometat, mă uitam așa la el că e ditai omul și ăia îi dau orez și fasole cu porția. E un om fioros pe care e bine să il ai in „junglă”.
Alina Plugaru– sunt curioasă dacă cei mici se uita la emisiune. Oare intreabă vreunul: mami cine e fata asta?
Pacha Man– se pare că n-a rezistat stresului și a plecat acasa facându-i loc lui Vladimir Drăghia, care cică e actor. Bravo lui, am citit pe net cum că a participat la emisiunea „Burlacul” și a fost dat afară de către concurente. Cam nasol.
Mihai Trăistariu– cel mai funny. Pentru mine orice ar zice e amuzant. Nu știu de ce. Poate pentru că se face de cacao si nici măcar nu il deranjeaza.

Probele sunt scârboase cu gândaci, viermi, ouă stricate, pseudo-vedetele care isi toarna pipi de rechin in cap etc. Cu toate astea parcă e oarecum interesant să ii vezi cum se comportă acolo. Când nu ai nimic mai bun de făcut te poți uita liniștit.

IMG_2366

Lasă un răspuns

