Eurovision 2015

Eurovisionul a devenit unul dintre cele mai tâmpite competiții muzicale, mai nou observ că se merge pe premiza: cine e mai ciudat câstigă.În urmă cu ceva ani așa tare îmi placea să îl urmăresc dar acum mi se face rău numai cand aud de el. Anul acesta va avea loc în Austria, după ce Conchita Wurst (urăsc homosexualii) a caștigat premiul cel mare in 2014. Caștigătorul este ales 50% de părerile unui juriu specializat și 50% televotul populației. România se chinuie sa aleaga o piesă. Ce piesă ?! Nu poți să îl trimiți la Eurovision pe Cezar Ouatu, pe bune acum… În fine, eu am ascultat piesele ca să îmi fac o idee despre cât de nasol o să fie si anul ăsta.

Luminița Anghel- A million stars

După ce a ieșit pe locul 3 in 2005, Luminița incearcă cu această piesă de jale să participe din nou. Groaznic. Se pare ca nu prea a avut succes.  https://www.youtube.com/watch?v=8khnNYS1upU

CEJ- We were in love

Nu ințeleg ce caută niște suedezi la Eurovision România… De ce nu participă la ei în tara? Ca să nu mai spun că CEJ este noul nume al trupei Rednex,care cântă Cotton Eye Joe. Întrebarea e: ce caută ăștia la noi?

Voltaj- De la capăt

O piesă in română, destul de placută, dar nu pentru Eurovision. Îmi place Voltaj dar nu cred că o să îi vedem la Eurovision. Plus că aud melodia asta la radio de ceva timp și deja m-am cam săturat de ea.

Aurelian Temișan feat. Alexa- Chica Latina

O porcărie de melodie. Temișan se crede o combinație între J.Balvin și Pitbull. Probabil văzând că are barba mai mișto decât a Conchitei crede că o să dea lovitura.

Baieții- Dragoste in lanțuri

Niște baieței virgini care abia au păr pubian ne vorbesc despre iubire și sentimente, mai ceva ca la radio Zu. Mai bine îi punem pe ei in lanțuri. Dumnezeule, ce versuri stupide. Sunt așa curioasă oare cine ascultă așa ceva?

Blue Noise- Love won`t run away

Beatboxul de la sfarșitul piesei sună aiurea rău. O piesă plictisitoare cu versuri nasoale despre iubire bla bla bla. Nu iese în evidență cu nimic.

Rodica Aculova- My light

Mă întreb de ce nu sunt piese mai vesele. Piesa asta sună ca genericul unei reclame la coșciuge. E prea tristă doamna Rodica.

Cristina Vasiu- Nowhere

O știu pe Cristina Vasiu de la Vocea României. Nu mi-a plăcut de ea atunci dar nici acum. Plus că pronunția ei e cam praf, probabil va câștiga pentru că e printre cele mai „bine făcute” dintre participante și îi sta cel mai bine într-o rochie cu toate cele la vedere.

Tudor Turcu- Save us

Nu am urmărit X Factor dar am apucat să îl văd de câteva ori la tv pe Tudor Turcu. Cântă mișto, un fel de Bon Jovi de România. Interesantă piesa, totuși tare enervanți copiii din fundal.

Super Trooper- Secret place

Foarte disco, parcă ascult Modern Talking… Melodia asta cred că s-ar asculta într-un bar de gay.

Ovidiu Anton- Stil alive

Habar nu am cine e Ovidiu Anton, acum aud de el. Piesa lui e chiar mișto pe langă ce am ascultat pană acum. Dintre 12 rele să alegem răul mai mic.

Lara Lee- Superman

Nu vă imaginați cât m-am plictisit ascultând această piesă. Măcar pronunția ei e mai ok decât cea a Cristinei Vasiu. Dacă își alege rochia potrivită s-ar putea să o facă la voturi.

Un alt Eurovision de cacao… Niște piese plictisitoare, nimic nou. dar asta e doar părerea mea. Sunt curioasă să văd si piesele celorlalte țări participante. Oare or fi așa groaznice precum ale noastre? Am să adaug ceva, asta pentru că ciudații disperați de Eurovision m-au criticat aspru, eu printre ei fiind un hater. Băi fraților, cum să fi așa disperat de un concurs? Zici că îl organizează maică-ta și participă tot ea. Au fost toți cei din grupul respectiv extrem de jigniți de parcă spusesem ceva de familiile lor. În primul rând gusturile nu se discută, iar eu am spus despre gusturile mele. Fiecare are părerea lui. Pe blogul meu scriu fix despre ce vreau. Cât de relevant este faptul că e roz? Dacă era verde era vreo diferență referitor la inteligența mea? Că probabil de asta s-au luat de culoare, ce-au zis blog roz-asta-i incă o pipița blondă și fraieră. E uite că m-am deghizat acum, l-am făcut alb. Să vedem dupa ce mă judecă acum. Foarte urât din partea lor că au făcut chestia personală. Măcar eu nu sunt o ciudată disperată de un concurs. Acest articol nu este un atac la persoana nimănui.Mă și sperie oamenii de genul ăsta. 

Lasă un răspuns

