Uatărfac

Îmi plac foarte mult câinii dar nu aș putea să țin vreunul în casă. Oricat ai ingriji un câine tot are mirosul specific, lasă păr peste tot. Aveam o vecină ce nu avea copii dar în schimb avea un câine pechinez. Îl ținea în casă, dormea cu ea în pat. Foarte frumos un cățeluș. Toate bune si frumoase până am văzut că iubirea față de animal întrecea limitele. M-am dus odată la ea acasă și i-am dus o ciocolată pentru că știam că e preferata ei. La un moment dat desface ciocolata și mănâncă puțin. Câinele pe langă ea tot lătra așa că îi dă și lui o bucățică. O ia în gură, o mestecă și i-o întinde la gură cățelului. Cățelul o miroase, o linge și decide că nu e pe gustul lui și nu o mănancă. După care ea, cu nonșalanță, ia bucata de ciocolată mestecată si o manancă ea. Ei bine dacă tu nu vrei, vreau eu. Una e să îți placă animalele și alta e să faci așa ceva.

Oricât mi-ar plăcea un cățel sau orice animal nu aș sta să îi mestec si să îi dau in gură, mai ales că nu era bolnav și se putea hrăni singur. Plus că toate animalele sunt purtătoare de bacterii, viruși, paraziți, care pot fi transmise oamenilor. Este bine să ai un animal dar să nu exagerezi cu iubirea față de el. E același lucru dacă ții un câine între 4 pereți sau într-o cușcă.

4 gânduri despre &8222;Uatărfac&8221;

  1. Articolul asta mi-a adus aminte de o faza: acum cateva seri, timp de 2-3 ore, am auzit un caine latrand la o casa din vecini. Ii era foame probabil sau simtea lipsa afectiunii. Daca nu poti avea grija de un caine.. la ce il mai cumperi? Serios acum.

    Tu ai prezentat un caz dus la extrema cealalta 🙂

    Apreciază

    • Probabil au avut grijă de el la început și acum s-au plictisit. Așa am gasit eu un câine acum ceva timp, era de rasă dar extrem de neîngrijit, era și bolnav. Cred ca fugise de acasă sau îl lăsaseră pe străzi intenționat pentru că l-am dus la veterinar și după un tratament de câteva săptămâni a murit.

      Apreciază

Lasă un răspuns

