Amabilitate

Acum câteva săptămâni eu, mătușa și vărul meu am mers la mall să ne plimbăm și să ne cumpărăm câte ceva. Toate bune și frumoase până am intrat în magazinul Koton unde am inceput să ne uităm după ceva pe placul nostru. Am ales două produse și m-am indreptat către casă pentru a le plăti. În timp ce stăteam eu la coadă am văzut un stand cu ojă și m-am uitat să văd culorile. Din păcate am scăpat, din greșeală, o ojă pe jos și s-a spart. Am incercat sa o ridic repede dar era făcută țăndări așa că nu am reușit ci doar m-am murdarit pe mâini. În secunda doi o angajată a țipat că oja se plătește, ceea ce am și făcut fiind vina mea, si un angajat a venit cu niște șervețele umede pentru a curăța. Eu, murdară pe mâini, îi cer politicos un servețel să sterg oja. Răspunsul lui a fost extrem de simplu: nu! Am rămas șocată pentru câteva secunde, mi-am luat produsele achitate și am plecat. Pe bune?! Nu îmi venea să cred. M-am dus bineînțeles și am cumpărat o acetonă ca să mă șterg. Adică era așa greu sa îmi dea un servețel?:))

Mi s-a mai întamplat odată la un stand al bijuteriei Sevda tot în mall. M-am dus să cumpăr cadou un inel. Fratele meu vroia să îi ofere prietenei lui, iar pentru că nu se pricepea m-am dus eu. Neștiind măsura exactă am probat mai multe pe degetul meu. Mai multe însemnând vreo 6-7. Vânzătoarea foarte sictirită și plictisită, abia îmi scotea din vitrină câte un inel pe care îl vroiam. Dupa câteva inele probate, domnisoara foarte nervoasă îmi spune: Nu mai bine îi cumperi cadou un set Nivea? Serios?! Ea în loc să își vândă marfa mă trimitea la alt magazin pentru ca nu avea chef să mă servească. I-am răspuns frumos nu si m-am dus in alt mall la aceeași bijuterie unde am fost tratată foarte frumos și am găsit imediat ce căutam. Sunt foarte curioasă vouă vi s-a întâmplat ceva de genul ăsta?

7 gânduri despre &8222;Amabilitate&8221;

  1. Despre Koton o să scriu și eu mâine, că mi-am adus aminte de o întâmplare..

    Cum să nu te bage în seamă? Pentru mizerii de genul ăsta ori chem managerul ori pur și simplu plec.

    Chiar zilele trecute am intrat într-o cofetărie unde tipa vorbea la telefon. Nici „mă scuzați”, nici „imediat” nici nimic. Pur și simplu ne-a ignorat. După vreo zece secunde în care ne-am uitat insistent la ea, am făcut stânga-n prejur și duși am fost. Ai putea crede că ne-a strigat și și-a cerut scuze…

    Apreciază

Lasă un răspuns

