Achiziții

De când a apărut parfumul Rise by Beyonce mi-am dorit să îl am și eu. Îmi plac mult parfumurile și deja am o mică colecție ce include vreo 20 de parfumuri. Nu avea un preț prea mare dar pur și simplu nu își facea loc printre cheltuielile mele. Într-o seară, mă uitam pe niste site-uri si am găsit parfumul pe care l-am si comandat. Am fost foarte încântată și m-am bucurat căci comanda mea a ajuns destul de rapid. Mi s-a mai întâmplat să dau comenzi online și să primesc produsele comandate după o săptămână sau chiar deloc.  

Îl am de aproximativ o lună și deja am consumat aproape un sfert din el. Mai am câteva parfumuri de acest gen Mariah Carey- Lollipop Bling si Celine Dion- Notes, dar acesta miroase cel mai bine. Țin să menționez că atunci când îl folosesc prietenele mă întreabă cu ce m-am dat de miros de la o poștă. Nu îl folosesc in exces, dar a devenit un produs pe care îl folosesc aproape zilnic.

Rise este un parfum cu arome florale luxuriante. Nota de vârf include bergamotă, caisă,busuioc și șerbet. Nota de mijloc este dată de orhideea Gold Symphony, de mireasma de frezie si iasomie. Nota de bază a parfumului este compusa din mosc, vetiver si esență de lemn. Rise a fost denumit după piesa Rise up ce este coloana sonoră a filmului Epic.

Beyonce a colaborat cu Loc Dong pentru creearea parfumului și este al treilea parfum, după Heat și Pulse. Este un parfum perfect pentru utilizare zilnică, nu aș spune că este printre preferatele mele dar îmi place sa îl folosesc si cred că l-aș cumpara din nou. 

Rise se găsește în ambalaj de 50ml- 164 ron și 100ml- 206 lei

Lasă un răspuns

